Pagina's

donderdag 27 september 2012

The best color in the whole world, is the one that looks good on you!

Mijn favoriete make-up product is toch wel de blush. Ik denk dat meerdere vrouwen dezelfde gedachte zullen delen. De meesten zullen de blush inmiddels hebben toegevoegd aan de basis look én weet je.. Daar is helemaal niets mis mee! "Wat heb jij mooie roze wangetjes!" - "Hihi, puur natuur!" Dit kunnen we iedere man wijsmaken, want ach.. Die hebben dat allemaal niet door, op dat eye-liner lijntje na! Met al die drukke bezigheden in ons leventje mogen we best wat leven in ons gezicht brengen. Vinden jullie ook niet? Ik zal en kan in alle eerlijkheid opbiechten dat ik absoluut niet zonder blush kan. Just a lovely product <3. Ik heb verscheidene blushes gehad o.a. van L'Oreal, Bourjois, Rimmel, maar toen maakte ik kennis met de Chanel Blush Duo Tweed Effect. Ik was opslag verliefd. De mix van lichte en roze poederdelen met een bescheiden glittertje heeft deze blush bekroond tot mijn favoriete blush. Wat ook fijn is aan deze blush is dat je niet veel op hoeft te doen waardoor de blush extra lang mee gaat! Dat maakt het de prijs ook wel waardig! Zo zijn er ook bij de Chanel Tweed Blush verschillende tinten te verkrijgen: 10. Tweed Pink.(Lichte huid.) 20. Corall Pink. (Blanke huid.) 30. Tweed Rose. (Getinte huid.) 40. Ambre Rose. (Donkere huid.) Ik gebruik 30. Tweed Rose, omdat dit de beste kleur is die bij mijn huid past. Kies daarom ook altijd iets wat bij je past, want dat siert jou het meest en voorkomt een foute uitstraling!





 


 

Rechts op de foto zie je de blush die ik al ruim een jaar heb gebruikt. Zou je niet zeggen, hé? Hoe dan ook, het werd tijd voor een nieuwe blush! De blush kost €43,- en is naar mijn zeggen iedere cent waard! Tuit die lippen, accentueer die wangen en poederen maar! Tip: Breng altijd een matte poeder aan op de jukbeenderen alvorens je de blush aanbrengt. Dit zorgt namelijk voor een mooiere accentuatie van de jukbeenderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten