Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Geen toffer feest dan het Offer feest!

Hi, there. Zoals jullie weten was het vandaag een speciale feestdag voor de Moslims: Het Offerfeest. Een mooi feest dat de familieleden tezamen brengt en er zo een dag met gezelligheid en samenhorigheid gevuld wordt. Ook deze dag staat net als het suikerfeest in het teken van VEEL EN LEKKER eten. Food Over Guys, do I need to say more? Uh, dat dacht ik ook al. Hihi.

Een kleine impressie van het Offerfeest bij mij thuis:

 

En natuurlijk heb ik cupcakes gemaakt geheel in het thema van het Offerfeest: Een schaapje. Voor het recept verwijs ik jullie door naar een oudere post: Vanilla CupCakes en voor een heldere uitleg van het marsepeinen schaapje kun je hier klikken!



Ik hoop dat alle moslims een mooie en gezegende Eid achter de rug hebben, opdat we deze mooie dag nog vaker mogen beleven met al onze dierbaren en naasten. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten