Pagina's

donderdag 25 oktober 2012

Uiteten in een Container, maar Alles komt goed!

Ooit wel eens uit of in een container gegeten? Nee? Nou ik ook niet, hoor.. Tot gisteren! Obba Lounge Restaurant te Rotterdam. Een restaurant dat uniek is opgebouwd uit containers. Bevindt zich tevens op één van mooiste plekken in Rotterdam, de Rijnhaven, met een mooi uitzicht op het water.. Een restaurant met een oosters tintje, wat meteen een knus en warm gevoel geeft! Een restaurant dat veel keuze biedt op culinair gebied. Van mezze's tot uitbundige dessert en nog veel meer!

Impression:













 


 

 
Zoals je kunt zien, oogt het heel knus en veelbelovend. Het eten: Een gemarineerde kippenschotel was goed van smaak. We kregen er rijst en aardappelschijfjes bij geserveerd en een overheerlijke pasta salade. Helaas moesten we ons haasten naar iets wat we echt niet konden laten wachten en hebben we daardoor tevergeefs het dessert moeten overslaan. Ik zal zeker nog terug gaan, want het smaakt zeker naar meer!

En dan nu.. Hetgeen wat we absoluut niet konden laten wachten. Een moment waar ik weliswaar jaren lang naar heb uitgekeken. Najib Amhali! Het moment dat er een nieuwe show uit kwam, waren de kaartjes binnen no time uit verkocht. Keer op keer. Zeer teleurstellend. En zoals de show zelf zegt: Alles komt goed! Zo was ook deze show binnen no time uitverkocht, maar toch wisten we de kaartjes te bemachtigen. Na vele telefoontjes en gedoe was het zo ver! Over 10 maanden konden we naar de show van Najib Amhali.. Tik Tak Tik Tak.. En zo werd ik zo nu en dan er aan herinnerd: "Nog 3 maanden.." - "Nog 55 dagen!" - "Nog 7 dagen!" De maanden zijn voorbij gevlogen en het was het wachten waard! Ik heb gisteren een geweldige show van Najib Amhali bij mogen wonen. Een show waarin hij zich klein opstelt, ietwat serieuzere houding heeft. Hij vertelt over zijn depressie en minder leuke momenten in het leven. Een show waarin ik niet alleen heb gehuild van het gelachen, maar weliswaar ook geraakt ben door de ontroering. Ik baal helaas ook wel van het feit dat ik geen foto's kon maken met of van hem, maar ach.. Vanwege de overweldigende drukte is dat ook wel begrijpelijk.. Kortom, na mijn beleving van gisteren, wil ik geen enkele show meer missen van deze geweldige man! - Wel wil ik er nog aan toevoegen dat deze geweldige komiek verantwoordelijk is voor de pijn in mijn wangen. Auwch, hihi.-

Ik heb een superleuke dag beleefd met de lieve meiden: Ikram en Khamissa! Fijn, zo een verwendag zo kort voor mijn vakantie. Wiehoe! Over 3 nachtjes slapen is het zo ver, op vakantie naar het mooie Marokko..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten