Pagina's

maandag 31 december 2012

NYE!

<3

En zo sluiten we over een klein halfuurtje het jaar 2012 af.. Het jaar dat voorbij is gevlogen. Het jaar dat goede momenten heeft gekend. Het jaar dat ook minder goede moment heeft gekend. Het jaar waarin ik mensen achterlaat. Het jaar dat nieuwe mensen bracht. Het jaar waarin eten de nummer een plek wist te bemachtigen. Het jaar dat mij veel mogelijkheden heeft geboden. Het jaar dat mij veel heeft geleerd. Het jaar waarin ik eindelijk afstand wist te doen van mijn pony. Het jaar waarin de liefde van mijn ouders wederom werd bewezen. Het jaar waarin ik mijn steun en toeverlaat bij mijn vriendinnen kon vinden. Het jaar waarin ik mijn schoolprestaties heb bewezen. Het jaar waar ik ook het plezier van werk heb ingezien. Het jaar waar we de vlindertjes hun weg wisten te vinden. Het jaar dat heeft bewezen dat ik, Superwoman, alles aankan. Het jaar waarin het slechts twee dagen heeft gesneeuwd. Het jaar waarin het einde voorspeld was. Het jaar waarin we weer een lijstje opsommen met goede voornemens.. Én het jaar waarin ik op oudejaarsdag ziek ben. 2012.. Een jaar om niet te vergeten. 2012, het jaar waarin Food Over Guys een officieel plekje heeft gekregen. Een mooi jaar dat we kunnen afsluiten!

2013.. Een nieuw jaar dat we zoals gebruikelijk: luidruchtig en sierlijk zullen verwelkomen. Ik wil jullie, allen, een heel fijn en gelukkig nieuwjaar toewensen. Opdat al jullie wensen en dromen ook dit jaar weer mogen uitkomen. Vergeet hetgeen dat verwelkt is én focus je op hetgeen dat zal komen! Happy New Year! Heel veel liefs, Sally

Geen opmerkingen:

Een reactie posten