Pagina's

maandag 28 januari 2013

I am head over heels in love with you.

Ondanks dat ik vorige week nog een nieuw tas heb besteld en regelmatig nieuwe schoenen koop, kunnen wij vrouwen nooit te veel tassen of schoenen hebben. Zo was ik al lange tijd op zoek naar simpele zwarte laarsjes met hak. Eitje, zou je denken.. Tegenwoordig zijn alle laarsjes volgestud of opgepimpt met allerlei patroontjes. Ik heb me echt rot gezocht, dat ik mijn zoektocht inmiddels had opgegeven.. Zo zie je maar weer, als iets bij je hoort dan zul je elkaar hoe dan ook treffen. En zo liep ik vandaag niets vermoedend tegen mijn lang vermiste laarsjes aan. Ik vind ze echt prachtig. Ze zijn van Suede en zien er heel fijn uit. Een mooie blokhak, wat ze een chique uitstraling geeft.

 


 

 



Shoes: ZARA Bag: Pieces

Deze tas trok me op de een of andere manier ook aan. Vond het wel een mooie en simpele leren tas. Ik kon 'm niet laten staan. Hihi. Ik heb mijn liefde voor de zwarte kleur en leder dit jaar wel bewezen, denk ik. Wat vinden jullie van mijn nieuwe laarsjes én tas?

Love letter to my shoes:  

Dear shoes

I am head over heels in love with you. 

Yours truly, feet

3 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi, vooral de laarzen! Hoeveel kostte ze als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Bo! Natuurlijk.. Ze zijn echt spotgoedkoop: €49,95!

      Verwijderen
  2. Super leuk! En dat voor die prijs, echt top.

    Volg je mij al?

    BeantwoordenVerwijderen