Pagina's

maandag 7 januari 2013

Leesvoer: What to read?

 
Karin Slaughter
Genadeloos
 
Inspecteur Will Trent lijkt, gesterkt door zijn liefde voor Sara Linton, eindelijk afscheid te kunnen nemen van zijn verleden. Maar wanneer zijn collega Amanda Wagner hem bewust buiten het onderzoek naar de moord op een jonge studente houdt, beseft hij dat de gebeurtenissen uit zijn jeugd hem nooit met rust zullen laten. Will verricht zijn eigen speurwerk en keert daarvoor terug naar het weeshuis waar hij opgroeide. Daar treft hij onverwacht Amanda aan. De moord op de studente vertoont verrassende gelijkenissen met de eerste zaak die Amanda, destijds een van de eerste politievrouwen binnen het korps, ooit onder haar hoede had. Een zaak die direct verband hield met het geheim rond de geboorte van Will. Zowel Will als Amanda zullen de demonen uit hun verleden moeten verslaan om te voorkomen dat er zicht in Atlanta een nog grote ramp zal voltrekken. 

Een boek dat zoals de vorige boeken van Karin een groot succes zal zijn. Gezien het aantal verkochte exemplaren twijfel ik niet aan het feit dat Karin, een succesvolle Thriller schrijfsters, weer een knaller van een boek heeft uitgebracht. Ik een persoonlijke goed- of afkeuring, na het uitlezen van dit boek, met jullie delen.

Book: Bruna Glasses: Van der Leeuw Optiek

2 opmerkingen:

  1. Klinkt erg spannend, helaas ben ik niet zo'n grote lezer. Als ik dan al iets lees is het vaak literatuur (voor school) :P xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het begint echt onwijs spannend, ik zal dit boek binnen no time uitgelezen hebben! Haha, ik ben eigenlijk altijd een Boekenwurm geweest! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen